Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2009

Party!: το νέο διαφημιστικό σποτ της Microsoft

To τμήμα μάρκετινγκ της Microsoft φαίνεται να έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ τους τελευταίους μήνες. Το διαφημιστικό σκετσάκι του Bill Gates με τον αμερικανό κωμικό Jerry Seinfeld (όπου ο πρώτος αγόρασε παπούτσια από ένα κατάστημα σε τιμή ευκαιρίας και συναντούσε τυχαία τον δεύτερο) είχε πλάκα αν και …δεν το είχε καταλάβει κανείς τότε. Τα σποτ της σειράς "Laptop Hunters" ήταν πια σαφή στο μήνυμα που ήθελαν να περάσουν: oι υπολογιστές με τα Windows ήταν καλύτεροι και φθηνότεροι από τους αντίστοιχους της Apple. Το πρόσφατο διαφημιστικό σποτ των Windows 7 όπου πρωταγωνιστεί ένα κοριτσάκι κατατάσσεται στην κατηγορία "Bizarre". Το τελευταίο, ωστόσο, διαφημιστικό σποτ για τα Windows 7, όπου γίνεται λόγος για ένα πάρτι αφιερωμένο στο νέο λειτουργικό, είναι πιο …μπερδεμένo, προκαλώντας πολλές αρνητικές κριτικές.

Σε ένα βίντεο διάρκειας σχεδόν έξι λεπτών, τέσσερα άτομα συζητούν για το πώς θα διοργανώνονταν καλύτερα ένα πάρτι για τα Windows 7. To ψεύτικο "παίξιμο" της κάμερας και η προσπάθεια των ηθοποιών να το παίξουν αυθεντικοί δεν πείθει. Και ποιος είναι ο στόχος αυτού του σποτ; Να προβάλει τα πάρτι λανσαρίσματος των Windows 7 από τους ίδιους τους χρήστες, τα οποία θα διοργανώσει η Microsoft σε συνεργασία με το Houseparty.com, φέρνοντας το λανσάρισμα των Windows σε κάθε σπίτι.

"Το βίντεο είναι πιθανόν ένα κοινωνικό πείραμα, που διεξάγεται από το τμήμα ψυχολογίας του Πανεπιστήμιου Carnegie Mellon σε συνεργασία με την Microsoft" χλευάζει χαρακτηριστικά, ο αρθογράφος του Wired, Daniel Dumas. Δύο τινά μπορούν να συμβαίνουν κατά το αρθογράφο του Crunchgear, Devin Coldewey: η αίσθηση του χιούμορ της Microsoft είναι τόσο "κρύα" όσο το βρετανικό χιούμορ ή ότι η Microsoft κατάφερε να γυρίσει το χειρότερο βίντεο προβολής των Windows.

Βέβαια η άλλη άποψη, που είναι και η πιο πιθανή, είναι ότι η Microsoft επιχείρησε να εκμεταλλευτεί τη δυναμική που έχει το Viral Marketing. Και, έστω και έτσι, η Microsoft πέτυχε το σκοπό της. Το σποτ εξαπλώθηκε με γοργούς ρυθμούς σε blogs, μέσα ενημέρωσης και στο YouTube.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC