Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2009

ΙDF: H Intel παρουσίασε τον Larrabee

Στο πλαίσιο του Intel Developer Forum, που διεξάγεται το τρίμερο 22-24 Σεπτεμβρίου στο Σαν Φρανσίσκο, η Intel μας έδωσε μια πρώτη πρόγευση για το νέο της πολυπύρηνο chip γραφικών Larrabee. Ο Sean Maloney, γενικός μάνατζερ της Intel, παρουσίασε το πρωτότυπο της μελλοντικής οικογένειας chips, παίρνοντας ως παράδειγμα ένα ιδιαίτερα απαιτητικό σε γραφικά παιχνιδι (Quake Wars).

O Larrabee θα φέρει μια νέα γενιά επεξεργαστών γραφικών, με την οποία η μεγαλύτερη εταιρεία κατασκευής chips του κόσμου σκοπεύει να ανταγωνιστεί τις ειδικές σε αυτό το χώρο Nvidia και ATI.

Ο Larrabee θα βασίζεται στη συνήθη x86 αρχιτεκτονική, που χρησιμοποιούν οι κλασικοί επεξεργαστές για υπολογιστές. Η ομάδα ανάπτυξης του σκοπεύει μέσω αυτού να γίνει ευκολότερος και αποδοτικότερος ο προγραμματισμός παιχνιδιών και ιδιαίτερα απαιτητικών σε γραφικά εφαρμογών.

Όπως ανακοίνωσε ο Maloney μια έκδοση του Larrabee στη μορφή συνεπεξεργαστή θα κυκλοφορήσει μέσα στο επόμενο έτος. Μερικές από τις μεγάλες εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού έχουν ήδη στα χέρια τα πρώτα δείγματα του Larrabee.

Κατά την παρουσίαση του δημοφιλούς παιχνιδιού "Quake Wars: Enemy Territory", ο Maloney έδειξε μια σκηνή όπου ο Larrabee, σε συνεργασία με τον επεξεργαστή Gulftown (που θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο), υπολογίζει σε πραγματικό χρόνο τις σκιές και τις αντανακλάσεις στην επιφάνεια νερού που κυματίζει.

Τέτοιοι υπολογισμοί, το λεγόμενο Raytracing, απαιτούν τεράστια υπολογιστική ισχύ και ήταν εφικτοί πριν λίγο καιρό μόνο από μεγάλους servers.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC