Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2009

Διαφήμιση της Apple σατιρίζει την καμπάνια της Microsoft

H Apple αποφάσισε να αντεπιτεθεί στη διαφημιστική καμπάνια της Microsoft "Laptop Hunters", όπου η τελευταία με διάφορα διαφημιστικά σποτ, περιγράφει τα MacBooks ως πολύ ακριβά. Έτσι κυκλοφόρησε ένα νέο σποτ της σειράς "Get a Mac", όπου σατιρίζει την προσπάθεια της Microsoft να "αχρηστεύσει" τους φορητούς της υπολογιστές. Και όπως συνηθίζει το κάνει αυτό με την επιχειρηματολογία ότι οι υπολογιστές της Apple είναι ανθεκτικοί, όπως πιστεύει, σε ιούς και άλλα επιζήμια προγράμματα.

Αντιγράφοντας το στιλ της διαφήμισης της Microsoft, εμφανίζεται στο διαφημιστικό σποτ μια πελάτισσα, η οποία θέλει να αγοράσει ένα νέο PC με μεγάλη οθόνη και γρήγορο επεξεργαστή. Η μόνη προϋπόθεση που θέτει είναι να μην μπλέξει με τα εκατομμύρια ιούς και επιζήμια προγράμματα που κυκλοφορούν. Μια προϋπόθεση που δεν ικανοποιεί ακόμα και το πιο γρήγορο PC, όπως φαίνεται στη διαφήμιση της Apple.

Αν με αυτό το νέο σποτ της Apple ξεκινήσει ένας μικρός πόλεμος με σποτ μεταξύ των δύο μεγάλων ανταγωνιστών δεν μένει παρά να το δούμε. Το βέβαιο είναι πάντως ότι η διαφημιστική καμπάνια "Laptop Hunters" της Microsoft έχει φέρει αποτελέσματα στην αμερικανική αγορά, επηρεάζοντας θετικά την άποψη του αγοραστικού κοινού για τα Windows PC, κάτι που η Apple ίσως επιχειρήσει να αλλάξει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC