Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2009

Google: 'Θερινές εκπτώσεις online'

Καλοκαιρινό κύμα εκπτώσεων από τα μέσα Ιουλίου και οι Έλληνες καταναλωτές αποφάσισαν να επωφεληθούν και μέσω διαδικτύου, αναζητώντας αντίστοιχες προσφορές και ευκαιρίες. Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από το δωρεάν εργαλείο Google Insights for Search, μερικοί από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης στο διαδίκτυο για τον Ιούλιο, όσον αφορά στην κατηγορία shopping, ήταν οι ακόλουθοι:

εκπτώσεις, προσφορές, shopping, έπιπλα, ρούχα

Όπως φαίνεται, οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου αναζητούν ευκαιρίες όσον αφορά στο ρουχισμό και στα είδη επίπλου, καθώς οι όροι «ρούχα», και «έπιπλα», βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των δημοφιλέστερων αναζητήσεων, στην κατηγορία shopping.

Σε παγκόσμιο επίπεδο και σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα του Google Insights for Search, οι χώρες με τις περισσότερες αντίστοιχες διαδικτυακές αναζητήσεις για τον Ιούλιο είναι κατά σειρά οι ακόλουθες: Ιρλανδία, Μεγ. Βρετανία, Ινδία, Νιγηρία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βόρεια Αφρική, Σιγκαπούρη, ΗΠΑ, Φιλιππίνες και Αυστραλία.

Όπως σημείωσε ο Country Manager της Google για την Ελλάδα, κος Γιώργος Σαλιάρης Φασσέας: "Η αναζήτηση είναι το βαρόμετρο της πραγματικής οικονομίας. Χρησιμοποιώντας τα δωρεάν εργαλεία της Google, όπως το Google Insights for Search, οι επιχειρηματίες μπορούν να παρακολουθήσουν τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.

Παγκόσμια έρευνα έδειξε ότι το 70% των χρηστών που πραγματοποιούν διαδικτυακές αναζητήσεις προβαίνει σε αγορές offline (πηγή: shop.org). Ως αποτέλεσμα, είναι λογικό, με την έναρξη των θερινών εκπτώσεων στα καταστήματα, οι δυνητικοί πελάτες να χρησιμοποιούν το Google για να προεπιλέξουν που θα δαπανήσουν τα ευρώ τους".


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Google Insights for Search μπορείτε να επισκεφτείτε το: http://google.com/insights/search/

ΠΗΓΗ:Δελτίο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC