Τρίτη, 26 Μαΐου 2009

Microsoft: 100 εκατομμύρια δολάρια για το "Bing"

Η Microsoft άλλαξε την ονομασία της νέας της μηχανής αναζήτησης από Kumo σε Bing. Με τη νεά μηχανή αναζήτησης η Microsoft ελπίζει να καταφέρει επιτέλους να ανταγωνιστεί την Google. H νέα μηχανή αναζήτησης θα παρουσιαστεί από το Steve Ballmer, πρόεδρο της Microsoft, στη διάσκεψη «D: All Things» που ξεκίνησε την Τρίτη 26 Μαΐου.

Η Microsoft σκοπεύει να ξοδέψει αρκετά για το μάρκετινγκ του νέου της προϊόντος. Μετά τα 300 εκατομμύρια δολάρια που επένδυσε στην επιτυχημένη καμπάνια "Laptop Hunter" (με σαφές νύξεις κατά της Apple), η μεγάλη αμερικανική εταιρεία σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την οικονομική της δύναμη για να επιτεθεί και στην Google. Στόχος η γοργά αναπτυσσόμενη και εξαιρετικά κερδοφόρα online αγορά την οποία προς το παρόν εκμεταλλεύεται σε μεγάλο ποσοστό η Google.

Έτσι ενώ η τελευταία είχε επενδύσει το τελευταίο χρόνο 25 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφημιστική της προβολή, η Microsoft σκοπεύει να μπει δυνατά στο παιχνίδι, ξοδεύοντας 80-100 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφημιστική καμπάνια της νέας μηχανής αναζήτησης.
Η καμπάνια για το Bing θα παίξει online, στην τηλεόραση, στα έντυπα μέσα και στο ραδιόφωνο ενώ θα οργανωθεί από τη διαφημιστική εταιρεία JWT.

Οι διαφημίσεις δεν θα τοποθετούνται φανερά κατά της Google ή της Yahoo, αλλά θα έχουν ως σκοπό να δείξουν πράγματα που μπορεί να κάνει το Bing και όχι οι άλλες μηχανές αναζήτησης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
SYNC ME @ SYNC